Monday, November 14, 2005

[[Sapa yang baik?]]

Image hosted by Photobucket.com



Jangan terlalu baik, saya akan merindui awak.
Jangan terlalu mengambil berat, saya mungkin menyukai awak.
Jangan jadi terlalu 'sweet? saya mungkin jatuh hati kepada awak.

Seseorang yang membuatkan awak jatuh hati padanya sebenarnya menyayangi awak lebih daripada awak menyayangi dia.
Jika seseorang yang hadir dalam hidup kamudan menjadi sebahagian daripada hidupkamu, tetapi atas sebab-sebab tertentu dia terpaksa pergi,
jangan terlalusedih...
terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu.

Masa akan menentukan segala-galanya.
Jika dia ditakdirkan bersama kamu, dia akan kembali.
Kembali pada kamu..
~~ralat itu normal~~

[[Walking Alone On This Endless Road]]*|10:23 PM|

[[adakah aku bersendiri]]

Image hosted by Photobucket.com



adakah aku bersendiri?

dah tentu tidak...klu sndri jd sapa yg amik gmbr ni kan..
tapi napa aku rasa mcm sndri..mungkin sbb lum terasa mcm ada yg bergetar..
tp getaran tu semakin berdebar2..
adakah aku terlalu mengikut perasaan..?biar la dlu..maC awal..

aku mendiamkan diri selama lbh kurng 3 bulan...tp bkn bermakna aku senyap..rutin harian sentiasa di tepati kekadang membuat rutin tambahan terutamanya ms bulan posa hari tu..hehehe

ko tak bersendiri la..ko ada kawan2 ni ha...ramai lg mbr2 kat cni...lg pun ko kan ada bnyk mbr dr phi,nippon,belgium,smnjung ni,kk,kuching,kningau,ld,twau,twu dan tawau lg..apa yg ko nak risau..
aku nak balik kmpg la........
tiap kali aku tefon akak aku...minta duit..duit..duit raya..
bila tefon mak aku...mak,nak makan ketam masak lemak yg ada inti tepung kelapa kat dlmnya(aku pn tak tau nama resipi tu)..rindu lg..
jarang skali borak ngan ayanda...klu tefon yg pastinya kna ceramah,trus tunduk...tegarnya aku trus jd sebak.aku suka sgt2 rs mcm tu tp jrng skali..ada tu (ndak apa la beraya dlu d tmpt org..nnt thn dpn insyaALLAH bole kita raya sm2)Wuak!!!nak balik..
ha...tu posa ka ndak tu...heheheh(memecah rs sebak tu)posa la bah..kan anak bapak ni...

mungkin sbb aku jarang tefon umah kot..
mak aku slalu ckp..mak dpt rs apa yg aku rs&mak slalu tau mcm mna keadaan aku...
pas ni aku akn slalu tefon umah supaya aku tak rs sndri lg..
bersama keluarga takkan sm walaupun ngan sapa2..
mmmuuaaaahhhhh...for my mom,dad,sister and brothers...and to my 7 babies fruits(ank buah)..

[[Walking Alone On This Endless Road]]*|7:22 PM|


[[*Kalendar*]]

[[*padaidi padaelok*]]

Image hosted by 


Photobucket.com


just call me dhin
about me i tell u later...

[[*Renungan Bersama*]]">


Biar renggang difana dunia,Biar hina di mata manusia,biar semangat semakin tua,biar akal semakin berusia,Biar manusia mengejar dunia,jgn tergadai ukhuwwah fillah kita. jika HATI sejernih AIR,jgn dibiar ia keruh,Jika HATI seputih AWAN,jgn dibiar ia MENDUNG,Jika hati seindah BULAN,kekalkan dgn IMAN





[[*My Detests*]]

influance....like the hip hop style
all the hip hop stuff...
but sometimes...bandboy from indon...such as so7&peterpan

[[*Music's Playing*]]

Artist: VE
Song: Ayu

//visit Iwebmusic for music

[[*My Past Memories*]]

Keistimewaan bulan Kelahiran
Berikut disenaraikan kajian mengenai
bulan dan sikap, yang telah dijalankan
oleh Yang Berbahagia Dato' Dr. Fadzilah Kamsah.
JULAI * Sangat suka didamping.
* Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki.
* Agak pendiam kecuali dirangsang.
* Ada harga dan maruah diri.
* Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan.
* Mudah dipujuk dan bercakap lurus.
* Sangat menjaga hati orang lain.
* Sangat peramah.
* Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya.
* Berjiwa sentimental.
* Jarang berdendam.
* Mudah memaafkan tapi sukar melupakan.
* Tidak suka benda remeh-temeh.
* Membimbing cara fizikal dan mental.
* Sangat peka, mengambil berat dan mengasihi serta penyayang.
* Layanan yang serupa terhadap semua orang.
* Tinggi daya simpati.
* Pemerhatian yang tajam.
* Suka menilai orang lain melalui pemerhatian.
* Mudah dan rajin belajar.
* Suka muhasabah diri.
* Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama.
* Suka mendiamkan diri.
* Suka duduk di rumah.


|March 2005|April 2005|July 2005|August 2005|November 2005

[[*The Conversations*]]




[[*My Friends*]]

|kiyaiz| rollen| napie| cieqah|
|boyez| why us| rose| yurimars|
|rony| mamat indra| sham| azam|
|Links| Links| Links| Links|



Image hosted by Photobucket.com

[[*PiLihaN rAdio*]]

|Era FM capsule|
|radio muzik.fm|
|radio ikim.fm|
|nurislam.fm|
|THR.FM|
|Radio 1.FM|
|radioummah.FM|
|rt.FM|
|red 104.9|
|light&easy|
|hitz.FM|




[[*Others*]]

|Blogskins|
|Blogger|

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com